برپایی نمایشگاه  صنایع دستی همزمان با هفته بسیج در کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان هفته بسیج نمایشگاهی از صنایع دستی و محصولات کشاورزی مردم روستای پیروز توسط کانون فرهنگی و هنری مصباح برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در مناسبت‌های  مختلف سال برنامه‌های مناسبتی زیادی های در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  انجام می‌شود..

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها طی دو سال اخیر بیشتر به صورت مجازی بوده و  شامل ختم صلوات، ختم قرآن برگزاری مسابقه کتابخوانی و.. بوده است.

امیری با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این کانون افزود:  به مناسبت هفته کتاب مسابقه قصه نویسی  با همکاری کتابخانه کریم خان زند برگزار شده که بعد از داوری به برگزیدگان ابن مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه درسالروز ولادت امام حسن عسگری نیز  تعداد 11 هزار و 800 صلوات هدیه به امام یازدهم توسط اعضا انجام شد گفتک در هفته بسیج نیز برنامه هاییی پیش بینی شده و در دستور کار قراردارد.

امیری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و محصولات کشاورزی در این کانون همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت این نمایشگاه به مدت یک هفته د کانون برپا خواهد شد .

 وی  تصریح کرد: در ابن نمایشگاه هنرهای دستی بانوان روستا و همچنین تولیدات کشاورزی، عرقیات گیاهی، گلاب و.. در معرض دید و فروش قرار می‌گیرد.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  بیش از یک صد نفر عضو دارد.

کد خبر 1117205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha