تشکیل حلقه های صالحین در کانون شهید مفتح کهکدان ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه های مختلف فرهنگی به همت کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح کهکدان ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر ضمن تبریک  فرا رسیدن هفته بسیج  اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج ده ها برنامه فرهنگی توسط ک این کانون برگزار می‌شود.

 

وی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و محصولات روستایی در این کانون در هفته بسیج خبر داد و گفت:  این نمایشگاه در محل مسجد و کانون  و با همکاری پایگاه بسیج برپا خواهد شد.

 

وی برپایی حلقه های صالحین را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کانون شهید مفتح در هفته بسیج برشمرد و تصریح کرد:  غباروبی گلزا شهدا، دیدار با خانوده معظم شهدا، انجام طرح  سه شنبه ها تکریم و... از دیگر برنمامه های این کانون خواهد بود.

وی اجرای سورد توسط  نوجوانان عضو کانون را از دیگر برنام ها برشمرد و گفت: مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز در ابن هغته انجام خواهد شد

وی  با بیان اینکه همزمان با هفته کتاب نشست و جمع خوانی اعضای کانون انجام شد گفت:  برنامه های مستمر نیز به صورت روزانه از جمله جزء خوانی  قرآن کریم نیز اعضای کانون در ماه رمضان  در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این کانون در همه مناسبتها مستمر فعالیت داشته افزود: اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم،  برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری   مسابقات ورزشی فوتبال، فوتسال، بومی و محلی و همچنین انجام مشاوره مختلف و آموزشهای پیشگیری از اعتیاد از برنامه های این کانون بوده  است.

 

حجت الاسلام داوری گفت: این کانون  به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است و در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده است.

کد خبر 1117227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha