اجرای طرح سراسری «اهدای کتاب اهدای دانایی» در ماسال

حقیقت گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح سراسری اهدای کتاب به کتابخانه ها بانام اهدای کتاب اهدای دانایی در ماسال اجرا می شود.

«تقی حقیقت» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: سهم کتاب در انتقال علوم و دانش فراتر از دیگر ابزار آموزشی است.

 

رییس کتابخانه های عمومی ماسال با بیان اینکه کتاب محصول تجربه های بشری خلاقیت های ذهنی و آموخته های درازمدت انسان است افزود: پدید آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب از توصیه های مهم اولیای دین است و به گسترش دانش کمک می کند و به عنوان یک میراث فرهنگی برای نسل های آینده ماندگار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مطالعه و کتاب خواندن شبهه های ذهنی را دفع و ایمان را به قلب ها هدایت می کند گفت: وقتی جهل و بی خبری جامعه ای را از پای درآورد، یا شبهات ذهن جوانان را فلج کند، بدون شک یکی از مهمترین کارهایی که می تواند آفت جهل را بزداید، مطالعه است.

 

حقیقت به تشریح برنامه های بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان ماسال پرداخت و تصریح کرد: اجرای طرح سراسری عضویت رایگان از تاریخ 24الی 26آبان، اجرای طرح بخشودگی جرائم دیر کرد منابع امانی درکتابخانه از تاریخ 24 آبان الی 1آذر، تجلیل از کتابداران و اجرای طرح سراسری اهدای کتاب به کتابخانه ها بانام اهدای کتاب اهدای دانایی  از جمله برنامه ها است.


رییس کتابخانه های عمومی ماسال خاطرنشان کرد: گلباران مزار مطهر شهدا،دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی، برگزاری نشست های کتابخوانی در فضای مجازی و برگزاری کارگاههای آموزشی در فضای اسکای روم اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماسال از دیگر برنامه های ما در هفته کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 1117242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha