صدور مجوز استاندارد برای  وسایل تفریحی در پارک باغ فدک بروجرد

رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد از صدور مجوز استاندارد برای ۲ وسیله تفریحی در پارک باغ فدک بروجرد خبر داد.

«ندا مقدم حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، گفت: در راستای نظارت بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در مراکز تفریحی اعم از شهربازی، پارک و زمین بازی، برای 2 وسیله ترامپولین و یوروبانجی مستقر در پارک باغ فدک، مجوز استاندارد یک ساله صادر شد.

 

وی بیان کرد: انجام بازرسی های ادواری و مراقبتی توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده، در طول مدت اعتبار یک ساله مجوز، الزامی است و علاوه بر آن بهره بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.

 

رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد افزود: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پرتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام نمایند تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند.

 

حسینی خاطرنشان کرد: تجهیزات تفریحی مستقر در پارک ها و زمین بازی و نیز شهر بازی، مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و شهرداران، مالکان و بهره برداران موظفند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام نمایند تا ایمنی و سلامت مردم به ویژه کودکان، به خطر نیافتد.

کد خبر 1117251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha