سالن های مطالعه فضای مناسبی برای مطالعه در مکان آرام فراهم می کنند

منوچهری گفت: احداث سالن مطالعه موجب ایجاد یک فضای خوب، آرام و مناسب برای افراد می شود تا با اطمینان خاطر و تمرکز کامل به مطالعه بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، در مراسم افتتاح سالن مطالعه «ژرف اندیشان» شیراز گفت:  نگاه فعالان حوزه فرهنگ مالی و مادی نیست بلکه دغدغه  کسانی که وارد این حوزه می شوند به خاطر دغدغه مندی، دلسوزی و علاقه مندی خودشان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس ادامه داد: کتابخانه های عمومی در سطح جامعه خدمات متنوعی ارائه می دهند که برگزاری کارگاه های آموزشی، آموزش مادام العمر مردم، امانت کتاب، اطلاع رسانی، پرکردن اوقات فراغت مردم و سالن های مطالعه از جمله آنهاست.

وی اضافه کرد: احداث سالن مطالعه موجب ایجاد یک فضای خوب، آرام و مناسب برای افراد می شود تا با اطمینان خاطر و تمرکز کامل به مطالعه بپردازند.

منوچهری تاکید کرد: سالن های مطالعه در سطح کشور و کلان شهرها به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال های اخیر رونق پیدا کرده است و سالن مطالعه «ژرف اندیشان» با مدیریت «غلامحسن ابراهیمی» در ساختمانی به مساحت 550 متر مربع، زیربنای 300 مترمربع با ظرفیت 70 نفر ویژه بانوان از ساعت هشت تا 23 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اعلام کرد: حق عضویت این سالن مطالعه ماهانه 40 هزار تومان است و دارای اتاق مطالعه VIP ،اینترنت پرسرعت و سالن غذا خوری است که در «فرهنگ‌ شهر» شیراز، بلوار «شهید رجایی»، کوچه 14، پلاک 185 قرار دارد.

کد خبر 1117263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha