مدارس استثنائی نیازمند توجه ویژه مسئولین و خیرین نیک اندیش هستند

قاسمی پور با بیان اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه و مدارس استثنائی نیازمند توجه ویژه مسئولین و خیرین نیک اندیش هستند، گفت:طرح «همیار معلم» برای نخستین بار در سطح استان اجرایی شد و اکنون به سراسر کشور تسری یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی قاسمی پور» امروز(۲۶ آبان) در آئین تجلیل از انجمن های برتر مدارس استثنایی با بیان اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه و مدارس استثنائی نیازمند توجه ویژه مسئولین و خیرین نیک اندیش هستند، اظهار داشت: امسال سه انجمن اولیا و مربیان مدارس استثنائی استان حائز رتبه برتر کشوری شدند، همچنین انجمن اولیا و مربیان چهار آموزشگاه استثنائی موفق به کسب رتبه برتر در سطح مدارس استان خراسان رضوی شدند.

 

رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر ٩ مرکز مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در سطح استان فعال هستند و دهمین مرکز نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید افزود:عملیات اجرایی احداث اولین مرکز جامع خدمات مشاوره ای و توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه با اعتباری بالغ بر ١۴ میلیارد تومان آغاز شده است.

 

قاسمی پور با بیان اینکه دبیرخانه کشوری دانش آموزان اوتیسم در خراسان رضوی واقع شده است اظهار داشت: در راستای پوشش همه جانبه ارتباط موثر اولیا و مربیان در ایام شیوع ویروس کرونا ٧٨۴ جلسه آموزش خانواده و ١٨٢ دوره آموزش خانواده برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه یک هزار و ١٢۵ خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در هشت کارگروه مدرسه یاری آموزش و پرورش استثنائی استان مشارکت فعال داشته اند افزود: طرح "همیار معلم" برای نخستین بار در سطح استان اجرایی شد و اکنون به سراسر کشور تسری یافته است.

کد خبر 1117270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha