سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر در استان کرمان به شهادت رسید

در پی درگیری نیروهای جان برکف نظامی استان در یگان تکاوری بم با اشرار مسلح که از روز گذشته در کویر رخ داد؛ سه نفر از جمله سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر ناجا استان کرمان به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی درگیری نیروهای جان برکف نظامی استان در یگان تکاوری بم که از روز گذشته در کویر رخ داد؛ سه نفر به شهادت رسیده و ۶ نفر مجروح و تعدادی از شرور نیز به هلاکت رسیدند.

 

 

در ساعات نخست صبح امروز شهادت استواریکم "احسان شیرخانی" و سرباز وظیفه "امیر حسین خدادادی" تأیید شد.

 

 

دقایقی قبل در پیام تسلیت فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به شهادت نفر سوم نیز اشاره شده است.

 

 

بر اساس این گزارش، مهدی توسنگ، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر ناجا استان کرمان نیز در این درگیری به شهادت رسید.

 

 

در بخشی از این پیام آمده است: شهادت مظلومانه  سه دلاور مرد نیروی انتظامی شهیدان والا مقام سرهنگ مهدی توسنگ؛ استواریکم احسان شیرخانی و سرباز وظیفه امیرحسین خدادای در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در دشت سمسور(مرزبم وسیستان بلوچستان) موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و دیگر سپاهیان ثارالله کرمان شد.

 


این شهدای بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

 


شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می شود، افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.»

کد خبر 1117302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha