خودروهای وانت باردر جهرم به طور رایگان ۲ گانه سوز می شوند

ریاضی گفت: طرح ۲ گانه سوز کردن خودروهای وانت بار در جهرم به مدت هفت ماه اجرایی می شود.

«مهدی ریاضی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پیرو مکاتبه معاون حمل‌ونقل و دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان فارس و مصوبه کارگروه سهمیه بندی بنزين در خصوص طرح رایگان تبديل وانت بار های تک سوز به دوگانه سوز طی هفت ماه آینده (تا اردیبهشت 1401) مطابق برنامه ریزی انجام شده که به تاکسیرانی ها ابلاغ شده، انجام می شود.

 

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم افزود: در پایان این مهلت سهمیه وانت بارهای تک سوز کاهش یافته و معادل سهمیه وانت بار های دوگانه سوز تخصیص می یابد.

 

وی بیان کرد: مالکان وانت بار های تک سوز در اسرع وقت در سامانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به نشانی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام و نسبت به تبديل رایگان خودروی خود به دوگانه سوز بر اساس زمان‌بندی اعلام شده اقدام کنند.


ریاضی همچنين از صاحبان وانت بارهای دارای پروانه فعالیت شاغل در حمل و نقل عمومی شهری که سهمیه کارت سوخت آنها پاسخگوی نیاز مصرفی شان نیست خواست که برای دریافت سهمیه اعتباری نسبت به ثبت نام پروانه فعالیت در سامانه مدیریت حمل بار درون شهری (باربرگ) به نشانی UTCMS.IR و دریافت پروانه اشتغال از تاکسیرانی اقدام کنند.

کد خبر 1117313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha