نقش آفرینی بانوان کاشانی در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی

شهردار کاشان گفت: یکی از رویکردهای فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری کاشان در دوره جدید ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت نقش‌آفرینی بانوان کاشانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حسن بخشنده امنیه در همایش پیاده‌روی «در مسیر حرم» ویژه سالروز وفات حضرت معصومه(س) گفت: یکی از رویکردهای فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری کاشان در دوره جدید ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت نقش‌آفرینی بانوان کاشانی خواهد بود.

 

شهردار کاشان افزود: تنها با استفاده از ظرفیت بانوان مؤمن و فعال دارالمومنین است که می‌توان ارزش‌ های بعضا مغفول مانده را احیا و در سطح جامعه گسترش داد.

 

بخشنده امنیه با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی-ایرانی بیان کرد: این موضوع، دغدغه‌ای است که نه تنها بزرگان و دلسوزان نظام اسلامی بلکه بسیاری از متفکران، اندیشمندان و جامعه‌شناسان بدان دست یافته‌اند؛ چنانکه بسیاری از معضلات اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه در اثر نادیده گرفتن اصول و قواعد یک زیست دینی و ملی صحیح است.

 

شهردار کاشان تأکید کرد: در این خصوص سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان متولی مباحث فرهنگ عمومی و شهروندی باید برای نقش آفرینی جدی‌تر و موثرتر وارد صحنه شده و رویکردهای جدیدتری متناسب با اقتضائات زمان و شرایط به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی اتخاذ نماید.

 

بخشنده با اشاره به حضور بانوان نواحی مختلف شهری در این همایش، نگرش عدالت‌محور در این دوره مدیریت شهری را یادآور شد و افزود: به دنبال تحقق این رویکرد نه صرفا بر اساس شعار بلکه بر مبنای واقعیت‌های میدانی و اجرایی در نقاط مختلف دارالمومنین کاشان هستیم.

 

وی افزود: به هر دلیلی توسعه کاشان در دوران‌های گذشته، متوازن و بر اساس عدالت در توزیع امکانات و خدمات نبوده و باید این روند به طور حتم در این دوره تغییر پیدا کند.

 

شهردار کاشان از مدیران فرهنگی و اجتماعی حوزه شهری خواست تا با تدوین سیاست‌های راهبردی و عملی زمینه مشارکت فعال و اثرگذار این قشر مهم را در راستای تبیین و ترویج گفتمان اصیل انقلاب اسلامی مهیا کنند.

کد خبر 1117317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha