کتابخانه مجتهدالزمان به عنوان منتخب طرح «پیک کتاب» در کشور معرفی شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران و بیدگل از معرفی کتابخانه «مجتهدالزمان بیدگلی» به عنوان منتخب طرح «پیک کتاب» در بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کتابخانه مجتهدالزمان بیدگلی به عنوان برترین کتابخانه در طرح تحویل کتاب در محل (پیک کتاب) معرفی شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل افزود در این مراسم که همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی با حضور علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد، از لیلا استادیان  مسئول، داوود اکبرزاده و زینب قنائی مقدم کتابداران کتابخانه مجتهدالزمان بیدگلی برای ارائه خدمت پیک کتاب (تحویل کتاب درب منازل ) تقدیر شد. 

 

 

رنجکش خاطر نشان کرد: طرح «پیک کتاب» به منظور ارائه خدمات امانت غیرحضوری و  تحویل کتاب‌های درخواستی کتابخوانان و علاقه‌ مندان به کتابخوانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارائه خدمات بیشتر به علاقه مندان درب منازل، همزمان با شیوع کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

 

رئیس  اداره کتابخانه‌ های عمومی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ باب کتابخانه شامل ۵ باب کتابخانه نهادی و ۶ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در این شهرستان فعال است.

کد خبر 1117344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha