رقابت ۱۰ گروه نمایشی برای کسب رتبه های برتر سی و سومین جشنواره استانی تئاتر در ساری

زارع از رقابت ۱۰گروه نمایشی در سی و سومین جشنواره استانی تئاتر در ساری خبر داد و گفت: داوری این دوره از جشنواره را هنرمندان عرصه تئاتر کشور آقایان «جهانگیر الماسی»، «رحمت امینی» و «اصغر همت» برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «عباس زارع» امروز(۲۶آبان) در حاشیه آغاز بکار سی‌وسومین جشنواره تئاتر مازندران در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم بعد از حدود دوسال پس از شیوع کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری و سالن های نمایشی، شاهد برگزاری حضوری جشنواره تئاتر هستیم، اظهار کرد: این دوره از جشنواره ۱۰گروه نمایشی طی سه روز بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه «جهانگیر الماسی»، «رحمت امینی» و «اصغر همت» کار داوری آثار سی و سومین جشنواره تئاتر مازندران را به عهده دارند، افزود: همچنین «افسر اسدی» به عنوان میهمان ویژه این جشنواره در ساری حضور دارند.

 

 

وی بیان کرد: نمایش های «خاطرات مجلس سوخته یک زن» از چالوس، «برولادمیر واستراگون چه گذشت» از تنکابن، «حقایقی درباره یک ماهی مرده» از ساری و «سرخ او» همزمان با آغاز بکار سی و سومین جشنواره تئاتر استان به روی صحنه رفتند.

 


زارع ادامه داد: روز پنجشنبه نیز نمایش های «عشق خیابانی» از ساری، «آنتیگونه» از بابل، «اژدهاک» از بابل، و «Helloابراهیم» از محمودآباد اجرا می شود.

 

 

وی یادآورشد: روز جمعه نمایش های «چشم ها» از عباس آباد، «۲۵ ساعت عاشقی یک زن» از نور، «من همه چراغ ها را روشن کرده ام» از نور و «ترس و ارز» از آمل به روی صحنه می روند.

 

 

زارع با بیان اینکه در آخرین روز برگزاری این رویداد فرهنگی هنری، نمایش «گون» Gavanاز بابل به نمایش در خواهد آمد، اضافه کرد: آئین اختتامیه جشنواره به همراه معرفی برترین ها از ساعت ۱۷ روز شنبه در سالن همایش های مرحوم سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار خواهد شد.

کد خبر 1117432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha