مهدی روشنفکر درگذشت «سجاد رزمجو» را تسلیت گفت

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با صدور پیامی درگذشت سجاد رزمجو خواننده معروف کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم تشییع و خاکسپاری خواننده معروف استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز چهارشنبه (۲۶ آبان ماه ) با حضور اقشار مختلف مردم و طرفداران این خواننده موسیقی محلی (لری) از استان‌های مختلف از جمله؛ ایلام، لرستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر در آرامگاه منطقه سروک یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و پیکر او در زادگاهش (روستای سروک) به خاک سپرده شد.

 

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با صدور پیامی درگذشت سجاد رزمجو خواننده معروف کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:


«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ»
 

خبر تلخ و دردناک درگذشت شخصیتی اخلاق‌مدار و مردم‌دوست، هنرمندی خوشنام و ارزنده، زنده یاد سجاد رزمجویی، که با صدا و هنر خود، در رخدادهای زیادی برای مردم استان خاطره ساخته بود، باعث تأسف و تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه، این ضایعه‌ی غم‌انگیز و جانگداز را محضر مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و بخصوص هنرمندان و جامعه هنری استان، خانواده‌ی فهیم و گرامی رزمجویی و جمیع منسوبین و آشنایان محترم آن عزیز تازه درگذشته، تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند سبحان برای آن عزیز به معبود پیوسته، رحمت و مغفرت الهی و همنشینی و همجواری با سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و برای بازماندگان معزز صبری جمیل و اجری جزیل مسألت می‌نمایم.
 ما را در غم جانسوز خود شریک بدانید.

 

کد خبر 1117471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha