نقش جوانان و نوجوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

موحد با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: جوانان و نوجوانان انقلابی و جهادی ایران اسلامی باید با شناخت وظایف خود، مطالبات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب را تحقق بخشند و نگذارند تحقق این بیانیه بطور بیانجامد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم، شب گذشته(چهارشنبه ۲۶ابان) در دومین شب یادواره سردار شهید زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی ابن جعفر قم، به فعالیت دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمن در فضای مجازی تمام توان خود را ضد ارزش‌ها و آرمان‌ها به کار گرفته باید راه تبلیغات سوء دشمنان را مسدود و جوانان را با وصایای شهدا مانوس کرد.

 

سردار موحد مهمترین وظایف نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی را ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی و تقویت باور‌های دینی در نسل امروز دانست و افزود: جوانان و نوجوانان وظیفه دارند در این برهه حساس و سرنوشت ساز، با مطالعه دقیق و عمیق وصایای شهدا و امام راحل، در راه عزت و سربلندی انقلاب شکوهمند اسلامی قدم بردارند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی شان ناکام کنند.

 

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)، شهدا را مظهر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: ادامه دادن راه نورانی شهدا در هر دورانی وظیفه امت اسلامی است.

 

وی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: جوانان و نوجوانان انقلابی و جهادی ایران اسلامی باید با شناخت وظایف خود، مطالبات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب را تحقق بخشند و نگذارند تحقق این بیانیه بطور بیانجامد.

 

خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس، اجرای تئاتر با موضوع شهادت و دکلمه خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.گفتنی است مراسم یادواره شهدای استان قم به مدت سه شب در حال برگزاری است .

کد خبر 1117494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha