مسئولان و خانواده ها زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند

آیت الله عابدینی گفت: مسئولان و خانواده‌ها وظیفه فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان را دارند و باید در این خصوص اقدامات لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین،  آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در رزمایش اهدای جهیزیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)  بیان کرد: خداوند در سوره حج می‌ فرماید بندگان شایسته کسانی هستند که همین که موقعیتی پیدا می‌ کنند، دغدغه‌ هایشان اجرای دستوراتی است که جامعه رنگ عدالت، محبت و همبستگی بگیرد و این همان اقامه نماز است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: در سوره نور در خصوص ازدواج به مسئولان، پدران و مادران فرموده تدارک و زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم کنید و این همان کاری است که شما در این کار خداپسندانه انجام داده‌ اید.

 

وی عنوان کرد: از شما تشکر می‌کنم که همت کردید و زحمت کشیدید و 50 جهیزیه فراهم کردید که زمینه ازدواج 100 نفر فراهم شده است.

 

آیت الله عابدینی افزود: خیلی مهم است که 50 نوعروس ضروریات زندگی خود را برای ازدواج تهیه شده می بینند و اینها باعث آرامش مردم و جامعه می‌شود و از خیران هم که همت می‌کنند و شما مسئولان ستاد اجرایی که مدیریت می‌کنید، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 1117502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha