انتشار کتاب «بو گئجه» همزمان با هفته کتاب در جلفا

رئیس اداره فرهنگ و اشاد اسلامی جلفا از انتشار چهارمین کتاب نویسنده جوان هادیشهری همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، در این شهرستان خبر داد.

«پروین قبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اعلام این مطلب گفت:  «بو گئجه» عنوان کتابی است که در قطع رقعی و 77 صفحه توسط انتشارات کمچی، اولین ناشر شهرستان جلفا به چاپ رسیده است .

رئیس اداره فرهنگ و اشاد اسلامی جلفا ادامه داد: اسماعیل وطن خواه با تخلص اومان توران، چهارمین کتاب خود در قالب مجموعه داستانی تحت عنوان "بو گئجه"  با موضوع اجتماعی را چاپ و منتشر کرد، وی در اشعار خود «اومان توران » تخلص کرده و از اشعار  استاد شهریار الهام گرفته است . این اثر ، چهارمین کتاب وی بوده و اولین اثر او مجموعه شعری بود که اشعار 18 شاعر را در برگرفته است.

 وی خاطرنشان کرد: اسماعیل وطن خواه متولد 1371علاقمندی به شعر و شعر خوانی را از دوران کودکی شروع کرده است و در این هنر خود را مدیون پدر و مادر خویش می داند، وطن خواه معتقد است که پدر و مادر وی با قرائت اشعار ترکی و بایاتی ها ، در شکوفایی استعداد شعر گویی و شعر خوانی وی تاثیر بسزایی داشته اند.

قبادی یادآور شد: وی فارغ التحصیل رشته ریاضی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است که در حال حاضر در کنار رشته تخصصی خود، به عنوان مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره "دنیز اومودلو" در حوزه های چاپ و نشر، حروفچینی، ویرایش و تصحیح، تنظیم ، طراحی و صفحه آرایی و نظارت بر چاپ کتاب و نشریه فعالیت می کند. 

وی تصریح کرد: اوازاقدا اولمایان یاخین (مجموعه شعر)، داش، رمان (ترجمه از رامیز روشن)، اؤزونده توتولان قوش (مجموعه شعر)، بو گئجه (مجموعه داستان) و اشعار 18 شاعر از جمله آثار این نویسنده جوان می باشد.

کد خبر 1117563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha