فعالیت کانون های مساجد بسترارتقای فرهنگی جامعه است

ابدالی پور با بیان اینکه فرهنگ مهم ترین بستر رشد هر جامعه است، گفت: فعالیت های فرهنگی هنری مساجد در راستای ارتقای فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ابدالی پور» امروز(27 آبان) در نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان دلفان با رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان، اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی تضمینی بر تقویت و ارتقای فرهنگ جامعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی هنری مساجد در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان، آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ارتقای فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت 430 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، افزود: مدیران، رابطان و اعضای کانون های فرهنگی هنری در سطح شهرها و روستاها تلاش می کنند با استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای ارتقای فرهنگی گام بردارند.

 

ابدالی پور با تاکید بر تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: توسعه حمایت های ادارات و نهادها از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و عمومی و گامی مهم در راستای مقابله با مشکلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی است.

 

وی با تاکید به اینکه تقویت فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد امری ضروری است اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، دینی، قرآنی و هنری درطول سال جوانان بسیاری را به مساجد جذب می کنند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه احیای کارکردهای مساجد از اهداف مهم کانون های مساجد است، ابراز کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان نقش مهمی در تربیت صحیح این قشر و توانمند سازی جوانان و نوجوانان دارد.

کد خبر 1117573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha