اقتدار و موفقیت های نظام مرهون تفکر بسیجی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: اقتدار نظام و موفقیت های آن مرهون بسیج و تفکر بسیجی است و اگر بسیج نبود فتنه های مستکبران، ایران اسلامی را نابود و تجزیه کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در دیدار با فرماندهی و جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با تبریک هفته بسیج گفت: اقتدار نظام و موفقیت های آن مرهون بسیج و تفکر بسیجی است و اگر بسیج نبود فتنه های مستکبران، ایران اسلامی را نابود و تجزیه کرده بود.

 

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: شبیخون فرهنگی دشمن در فضای مجازی عقاید جوانان را هدف گرفته است و باید با بصیرت افزایی و کار فرهنگی بسیجیان را برای مقابله با دشمن در این حوزه بیش از پیش آماده کرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل در ادامه خاطر نشان کرد: آسیب شناسی فرهنگی در محلات باید توسط بسیجیان در سطح شهرستان انجام شود و برای هر آسیب راهکاری مختص همان محل ارائه شود و برنامه ریزی لازم برای رفع آسیب صورت گیرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی بر ارتقای علمی بسیجیان تاکید کرد و افزود: تشویق بسیجیان در تمامی عرصه ها به ویژه در عرصه علمی لازم و ضروری است و باید در زمینه شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی نخبگان، جذب، حفظ و به‌ کارگیری و پشتیبانی از آنان در راستای ارتقای تولید علم، فناوری و توسعه علمی تلاش کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش خطاب به فرماندهان بسیج گفت: وظیفه ما این است که هوشمندی بسیجیان را ارتقا دهیم زیرا دشمنان ما هم روز به روز قوی تر عمل می کنند و این نیازمند جهاد فرهنگی است.

 

در ادامه این دیدار سرهنگ حسن فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گزارشی از برنامه های هفته بسیج را خدمت امام جمعه آران و بیدگل ارائه کرد./

کد خبر 1117672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha