دومین نشست تشکل های قرآنی خمینی‌شهر برگزار شد

دومین مجموعه کارگاه آموزشی نوین ویژه مدیران و مسئولان آموزش تشکل‌های قرآنی خمینی‌شهر، با موضوع جذب اعضا در یک تشکل قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان خمینی شهر؛ دارالقرآن اهل‌‌‌‌‌‌بیت خمینی شهر میزبان برگزاری دومین مجموعه کارگاه آموزشی نوین ویژه مدیران و مسئولان آموزش تشکل‌های قرآنی خمینی‌شهر، با موضوع جذب اعضا در یک تشکل قرآنی با حضور حجت‌الاسلام داستانپور و به همت معاونت آموزش اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی‌شهر شکل گرفت.


مهدی قصری معاونت آموزش اتحادیه تشکل‌‌های قرآنی در این نشست اظهار کرد: اولین نشست کارگاه ها مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام صغیرا برگزار شد.

سید مهدی ابطحی مدیر عامل اتحاديه نیز در ادامه افزود: این مجموعه با ۱۲ سال سابقه، شروع فعالیت خود را در آبان ماه سال ۱۳۸۸ رقم زد و اهداف اصلی این مجموعه خدمت به قرآن کریم ، پیشروی به سمت کارگاه‌ هایی با چارچوب اصولی‌تر در حوزه تشکل های قرآنی نوین و قوی تر شدن در جنگ نرم است.


وی در پایان تصریح کرد: کل شهرستان خمینی‌شهر بیش از ۱۵۰ تشکل قرآنی در رشته های مختلف قرآنی شامل: محافل قرآنی، روخوانی، روانخوانی و برگزاری کلاس های قرآن و .... فعال می باشند.

کد خبر 1117682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha