برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در فومن

جعفری گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از یکصد برنامه در فومن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محسن جعفری» ظهر امروز (پنجشنبه، 27آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) پنجم آذر ۵۸، بسیج این شجره طیبه را بنیان گذاشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود : هفته بسیج متعلق به همه مردم است و اگر بر کشور نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز باشد چشم طمع دشمن از آن کوتاه می‌شود.


وی گفت: بسیج نیروی کارآمد همه میدان‌ها و مختص همه و همه جا است بسیاری از پیشرفت های کشور را مرهون تفکر بسیجی هستیم.

 

جعفری تصریح کرد: بسیاری از افراد جامعه که دلشان برای این کشور و مردم می‌تپد و دغدغه انجام کار دارند بسیجی هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن بیان کرد: بسیج زمانی که شکل گرفت باعث خیرات بسیاری برای کشور شد و توانمندی‌های زیادی در عرصه‌های مختلف برای کشور به دست آورد.


وی با اشاره به اینکه بسیج غده ای بر گلوی استکبار جهانی است که در جنگ سخت و جنگ نرم مقابله می‌کند اظهار کرد: امروز بیش از ۲۲ قشر بسیج داریم که پزشکان و هنرمندان و مهندسان و مداحان و دانش آموزان و فرهنگیان و کارگران و ادارات و... را شامل می‌شود که تعریف جهان شمول دارد.


وی با بیان اینکه زن و مرد و پیر و جوان در بسیج نقش‌آفرین هستند خاطرنشان کرد: بسیج موتور پیشران کشور است که به قله‌های بلند دست می‌یابد.


جعفری با اشاره به اینکه تمام هجمه‌های دشمن برای بسیج است اما این را نمی‌داند که بسیج برای استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی در ایران و منطقه نقش‌آفرینی می‌کند افزود: هفته گرامیداشت چهل و دومین سالروز تشکیل با شعار محوری بسیج پاره تن مردم آغاز می‌شود.


فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه همزمان با هفته بسیج بیش از یکصد برنامه در شهرستان فومن برگزار می شود تصریح کرد: تهیه و توزیع بیش از هزار بسته معیشتی، بهداشتی و درمانی، لوازم‌التحریر و پوشاک، اجرای طرح گشت رضویون بسیج در اجرای طرح ارتقا امنیت، ضدعفونی پایگاه‌ها و ادارات، انجام معاینات پزشکی رایگان، اجتماع بسیجیان شهرستان در رزمایش اقتدار در روز سوم آذر از برنامه‌های شاخص هفته بسیج شهرستان فومن است.

 

وی با انتقاد به ساخت یادمان شهدای گمنام ماسوله آن هم پس از طی ۷ سال خاطرنشان کرد: سپاه بیش از ۱۰ طرح را برای این یادمان پیشنهاد داده است که قرار است با توافق با میراث فرهنگی یادمان بزودی ساخته شود.

 

جعفری خاطرنشان کرد: البته یکی از شهدای گمنام به نام شهید رسول قاسمی از اصفهان شناسایی شده است متولد ۱۳۴۹ از لشکر ۸ نجف اشرف از نجف‌آباد اصفهان به جبهه اعزام شد که در ۱۰ خرداد ۶۷ در تک دشمن در فاو به شهادت رسید که در سال ۹۳ در ماسوله تدفین شد و سنگ قبر نیز با مشخصات فوق به زودی نصب خواهد شد.

کد خبر 1117686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha