مردان سلحشور انقلاب به مدد زنان قله‌های نبرد حق علیه باطل را فتح کردند

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: مردان سلحشور انقلاب اسلامی ما به مدد و پشتیبانی زنان توانستند بزرگترین قله های نبرد حق علیه باطل را فتح کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بتول سرکانی  مسئول بسیج  جامعه زنان استان کردستان در مراسم یادبود شهیده فاطمه اسدی که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان بر خود میبالد که شهدایی دارد که  نام و آوازه آنان به مانند نگین در کشور می درخشد.

 

 

وی گفت شهدایی مانند ناهید فاتحی کرجو، فاطمه اسدی و دیگر شهدای ما از جمله شهدایی بودند که بی گناه توسط گروهک های ضد انقلاب که داعیه دفاع از حقوق کرد را داشتند به شهادت رسیدند.

 


سرکانی گفت: نسل امروز ما، دختران و زنان باید با اهداف آرمان های شهدا آشنا شوند و بدانند که زنان شجاع و دلیر ما همانند مردان در دوران انقلاب و دفاع مقدس از جان و مال و عزیزان خود گذشتند تا درخت انقلاب پر ثمرتر شود و پرچم توحید نه فقط در ایران بلکه در جهان به اهتزار در بیاید.

 


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردان سلحشور انقلاب اسلامی ما به مدد و پشتیبانی زنان توانستند بزرگترین قله های نبرد حق علیه باطل را فتح کنند و امروز امنیت و آرامشی که در سطح جامعه ما وجود دارد مرهون  مبارزه همه شهدای عزیز این انقلاب است.

 


وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما امروز در قبال شهدا این است که ادامه دهند راه و حافظ آرمان های شهدا  باشیم.

 


سرکانی خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته هوای کشور و به ویژه استان کردستان معطر شده است به عطر شهیده فاطمه اسدی که این تفحص ابعاد شیطانی گروهک های ضد انقلاب را در منطقه کردستان برملا ساخت و چهره ی  واقعی مدعیان دروغین حقوق  از کرد را آشکار ساخت.

 


وی گفت: امیدواریم که نسل سوم و چهارم بتوانند جهاد بزرگ این بانوی فدا کار را با الگو قرار دادن آن به گوش همه جهانیان برسانند

 


کشور محمودی فرزند شهیده فاطمه اسدی هم در این مراسم عنوان داشت: جنگ در هر صورت قشنگ نیست اما در جنگ تحمیلی و در 8 سال دفاع مقدس ما بسیاری از عزیزان خود را برای به پیروزی رساندن این آب و خاک از دست دادیم.

 


وی گفت: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم در پشت نقاب چهره خود را پنهان کرده و در صدد ضربه زدن به این انقلاب است حال جوانان ما به عنوان فرزندان و وارثان خون شهدا باید وارد میدان شوند و با بالا بردن سطح آگاهی و علمی خود اجازه هیچگونه نفوذی را به دشمنان این مرز و بوم ندهند.

 

محمودی اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم  به‌ویژه زنان و دختران آن باید با تربیت شایسته فرزندان صالح و انقلابی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و خون ریخته شده شهیدانمان در تلاش باشند.

کد خبر 1117728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha