توجه به محیط زیست و صیانت از جان مردم در اولویت هر فعالیت صنعتی قرار دارد

آیت الله رئیسی گفت: در جلسه شورای اداری تاکید کردم در هر توسعه یافتگی و فعالیت صنعتی، مساله اول توجه به محیط زیست، حفظ و صیانت از جان مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس جمهوری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان اظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد تا از نزدیک با مردم زنجان دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات استان قرار گیرم.

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی به موضوع پسماند روی به عنوان یکی از دغدغه های مردم زنجان اره کرد گفت:در سفری که به عنوان رئیس قوه قضائیه به استان داشتم بررسی کردم که سه اقدام مهار کردن پسماندها، جایابی و تعیین تکلیف انجام شده بود.

 

وی با بیان اینکه اگر تعیین تکلیف پسماندها ادامه پیدا نکند همچنان مردم از این موضوع رنج می برند، گفت: بازدیدهایی که امروز انجام شد به مسئول مربوطه تکلیف شد تا در اسرع وقت شرکت یا قرارگاه سازندگی ماموریت پیدا کند تا این مهم به نفع مردم زنجان تبدیل به ثروت شود.

 

رئیس جمهوری بر ضرورت پیگیری مساله پسماند روی از سوی استانداری و وزارت صمت تاکید کرد و گفت: این مهم به عنوان یکی از مصوبات سفر نیز است. همچنین در جلسه شورای اداری تاکید کردم در هر توسعه یافتگی و فعالیت صنعتی، مساله اول توجه به محیط زیست، حفظ و صیانت از جان مردم است.

 

وی در خصوص سوال رسانه ها مبنی بر لزوم حل مشکلات چند ساله برخی تعاونی های مسکن در زنجان هم گفت: در طول مسیر حرکت از فرودگاه به سمت شهر، اجتماعاتی از مردم بود که خواسته های آنها رفع مشکلاتشان در حوزه تعاونی های مشکل‌دار بود.

 

آیت الله رییسی با تاکید بر اینکه مقرر شد این مسائل توسط استاندار و مسئولان ذیربط در استان پیگیری و در صورتی که به نقطه روشنی در این خصوص  رسیدند، مردم را در جریان بگذارند، افزود: چون در این دولت برنامه ما این است که  اگر مسئله ای مورد پیگیری قرار می گیرد بصورت شفاف با مردم در میان گذاشته شود.

 

وی با تاکید بر اینکه، در معاونت ریاست جمهوری هم، پیگیری مصوبات سفر را محور کارها قرار دادیم، گفت: انشاالله استاندار زنجان، پس از پیگیری‌های لازم، پاسخ شفاف را به مردم اعلام می کند.

 

کد خبر 1117756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha