اجرای ۳ هزار برنامه فرهنگی مرتبط با کتاب در کاشان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان از اجرای بیش از ۳ هزار برنامه فرهنگی و تولید محتوای مرتبط با کتاب در فضای مجازی از سوی کتابخانه های عمومی این شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد

زینب سادات واسعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: کتابخانه‌های عمومی در یک سال گذشته و با شرایط اضطرار کرونا هرگز فعالیت کتابداری را تعطیل نکرده و مجموعه ای متنوع از فعالیت های فرهنگی را در فضای مجازی اجرا کردند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان افزود: طی یکسال گذشته بیش از ۳ هزار برنامه فرهنگی و تولید محتوای مرتبط با کتاب در فضای مجازی از سوی کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان صورت گرفته است.

 

واسعی تصریح کرد: نشست‌ های جمع‌خوانی مجازی، معرفی متنی و صوتی کتاب، کارگاه های آموزشی، برگزاری جشنواره های مختلف کتابخوانی، مسابقات کتابخوانی  رضوی، نقاشی، کاردستی، قصه‌گویی و ... از جمله فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه های عممی در فضای مجازی بوده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان با اشاره به شعار هفته کتاب امسال که «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» گفت: کتابداران در شرایط کرونا تمام تلاش خود را در جهت ایجاد روحیه نشاط و انگیزه بخشی و تداوم ارتباط با اعضا به کار بسته اند.

 

شهرستان کاشان دارای ۱۶ کتابخانه نهادی و ۵ کتابخانه مشارکتی می باشد.

کد خبر 1117765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha