رمز موفقیت نخبگان کشور تلاش و مبارزه کردن با موانع است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: رمز موفقیت نخبگان و پیشرفت آنها در کشور شکر نعمت نخبگی، احساس مسئولیت در قبال مسائل مختلف کشور، دلسرد نشدن در مقابل نامهربانی ها، تلاش و فعالیت و مبارزه کردن با موانع گوناگون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۸ آبان ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک » در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: خداوند متعال در آیات متعددی به معاد اشاره کرده است که ذات اقدس الهی در قرآن کریم برای قیامت قریب ۷۰ نام برشمرده است.


امام جمعه قلعه گنج افزود: هر کدام از این نام ها به گوشه ای از وقایع قیامت اشاره می کند و یکی از نام های قیامت یوم الحسره است که خداوند به پیامبر (ص) دستور می دهد که مردم را از یوم الحسره بیم دهد.


وی تصریح کرد: بخش مهمی از مشکلات کشور به دلیل سیاست های غلط چند سال گذشته است که مهم ترین آن شرطی کردن کشور و اقتصاد به برجام و اروپا است.


حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: این امر موجب اختلال در روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها شده و اصلاح و تنظیم آن چند ماه به طول می انجامد.


خطیب جمعه قلعه گنج ابراز کرد: نقدینگی، خلق پول افسار گسیخته، تورم قریب ۵۰ درصدی، کسری بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی، کاهش ارزش پول، تعطیلی صدها کارگاه، بورس آشفته و نابسامان، نمونه های از میراث به جا مانده دولت قبل است.


وی اظهار کرد: علی رغم همه مشکلات الحمدالله دولت سیزدهم اقدامات و کارهای موثر و امید بخش خوبی از قبیل  واکسیناسیون و سفرهای استانی، انجام داده است اما در بحث تنظیم بازار، کالا، بورس و کنترل گرانی ها عده ای زالو صفت کارشکنی می کنند که صبر انقلابی می طلبد.


حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره بیانات ارزشمند رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران در دیدار با نخبگان کشور، تاکید کرد: رمز موفقیت نخبگان و پیشرفت آنها در کشور شکر نعمت نخبگی، احساس مسئولیت در قبال مسائل مختلف کشور، دلسرد نشدن در مقابل نامهربانی ها، تلاش و فعالیت و مبارزه کردن با موانع گوناگون است.


امام جمعه قلعه گنج اضافه کرد: برخی از عناصر وابسته و غربگرا که به دنبال ضربه زدن به کشور هستند، تشویق مهاجرت نخبگان را ترویج می کنند و این کار خیانت در حق کشور، ملت و خود آن جوان نخبه است.


وی خاطرنشان کرد: خیانت یکی از ترفندها و شگردهای دشمنان و استعمارگران در طول تاریخ بوده است و جوانان را نسبت به آینده کشور، ناامید و دلسرد می کند.


حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه، به شهادت سه تن از مدافعان وطن اشاره کرد.

کد خبر 1117792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha