مطالبه گری رویکرد جدید طرح تحول بسیج دانشجویی

نیازمند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: برگزاری دوره های مطالبه گری رویکرد جدید طرح تحول در حوزه بسیج دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « محمدمهدی نیازمند» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز (جمعه، 28آبان)  نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی( رحمه الله) این شهرستان گفت: بسیج دانشجویی به‌عنوان یک تشکل دانشجویی در تلاش است که بتواند بستر رشد استعدادهای دانشجویان را فراهم کند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تحول بسیج دانشجویی به‌دنبال مسئله‌محوری و مسئله‌یابی هستیم.

 

وی افزود: بسیج دانشجویی به دنبال فراهم کردن بستری است که دانشجویان یک محیط تشکلی را به جهت انجام کارهای مختلف تجربه کنند و این تمرینی باشد که پس از دوران فارغ التحصیلی فرد مؤثری در جامعه باشند.

 

نیازمند خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان زمینه برای رشد استعدادهای دانشجویان را در حوزه‌های فرهنگی، جهادی، مطالبه‌گری، علمی و پژوهشی فراهم می‌ کند.

 

وی اذعان داشت: در مجموعه بسیج دانشجویی به‌دنبال این هستیم که بتوانیم دانشجو را با یک رویکرد عمیق نسبت به مشکلات دانشگاه، جامعه و کشور وارد صحنه کنیم تا در جهت مطالبه‌گری و عمل جهادی اقدام کند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به برگزاری دوره های مطالبه گری برای دانشجویان گیلانی گفت: این دوره ها با هدف ارتقای مهارت های مطالبه گری دانشجویان برای ورود به عرصه مطالبه گری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برگزار می شود.

 

وی اعلام کرد: در حوزه مطالبه‌گری بسترهایی را برای دانشجویان فراهم می‌کنیم تا در قالب نشست‌ها و بیانیه‌ها مباحث را از مسئولان مطالبه کنند.

 

نیازمند با بیان اینکه وظیفه بسیج دانشجوی پرکردن خلأ است گفت: پس از تعطیلی جهاد سازندگی، اولین مجموعه ای که به فرمان رهبر در خصوص اردوهای جهادی لبیک گفت، بسیج دانشجویی بود.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان خاطرنشان ساخت: کرونا فضایی به وجود آورد که مجاهدت دانشجویان و طلاب عرصه زیبایی در خدمت گذاری به مردم به نمایش درآید.

کد خبر 1117832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha