قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲  میلیون و  ۴۵۰ هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (۲۸ آبان ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲  میلیون و  ۴۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶  میلیون و ۴۵۰  هزار  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۶۷  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۲۴۵  هزار تومان معامله می‌شود. 

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام صرافی ملی ایران امروز (۲۸  آبان ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا ۲۶  هزار و ۸۶۹  تومان  است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ۳۰  هزار و ۷۰۴ تومان فروخته می‌شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (۲۷  آبان ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲  میلیون و  ۴۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶  میلیون و ۴۵۰  هزار  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان بود. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۶۷  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۲۴۵  هزار تومان معامله می‌شد. 

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام صرافی ملی ایران روز گذشته (۲۷   آبان ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا ۲۶  هزار و ۸۶۹  تومان بود و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ۳۰  هزار و ۷۰۴ تومان فروخته می‌شد.

کد خبر 1117833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha