۱۲۰۰ بسته غذایی گوشت گرم به همت کانون های مساجد در نقاط مختلف استان ایلام توزیع شد

۱۲۰۰ بسته غذایی گوشت گرم به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در آستانه برگزاری کنگره ملی سرداران و ۳ هزار شهید استان ایلام در بین نیازمندان ایلامی توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این بسته های غذایی با حمایت های موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا  به استان ارسال و توسط کانون های فهما استان در  سطح شهرستان های ایلام، چرداول، ملکشاهی، میمه و زرین آباد توزیع شده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور»  با بیان اینکه این یازدهمین مرحله کمک های موسسه حضرت خدیجه و برنامه تلویزیونی سمت خدا در دوران کرونا  به استان ایلام است، افزود: بیش از 15 هزار 600 بسته گوشت گرم در این یازده مرحله به استان ایلام ارسال و در مناطق محروم حاشیه نشین،  روستایی و عشایری توسط کانون های مساجد توزیع شده است.

 

وی در خصوص برگزاری کنگره سرداران و  ۳ هزار شهید استان ایلام  که مقرر است آذر ماه سالجاری در استان ایلام برگزار شود، گفت: کانون های مساجد نیز با اجرای  برنامه مختلف  تلاش دارند تا سهمی در ادای دین به  مقام شامخ شهیدان این استان داشته باشند.

 

چراغی پور  در ادامه یادآور شد: خانواده های نیازمند بسیاری در دوران کرونا به همت کانون های مساجد استان شناسایی شد که با حمایت گسترده ستاد فهما و کانون مساجد استان در قالب طرح های کمک های مومنانه و مواسات و همدلی مورد حمایت قرار گرفتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان از حمایت های خیرین برنامه سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور  تقدیر نمود و خاطرنشان کرد: تا پایان دوران کرونا آماده دریافت نذورات خیرین و توزیع ان در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

کد خبر 1117856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha