حضور رییس جمهور در بین مردم نشان از روحیه مردمی دولت دارد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی حضور مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه در بین مردم، بدون تشریفات مرسوم در دوره‌های قبل را نشان از روحیه مردمی و انقلابی این دولت دانست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت‌الاسلام «محمد جواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با تأکید بر اهمیت رعایت اخلاق در جامعه گفت: متأسفانه یکی از ارزش‌هایی که امروز در جامعه و به خصوص در خانواده‌های جوان و نوپا کم‌رنگ شده و موجب از بین رفتن آرامش و آسایش افراد و جامعه شده است، رعایت نکردن مسائل ساده و ابتدایی اما با ارزش اخلاق است.

 

امام جمعه اسالم افزود: متأسفانه حسن خلق و خوشرویی در جامعه کم شده است و این مسئله بر همه جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی جامعه ما سایه افکنده است.

 

وی با اشاره به گذشت سه ماه از عمر دولت سیزدهم و با توجه به مرسوم شدن ارائه گزارش ۱۰۰ روزه به عنوان معیاری جهت اعلام رضایتمندی وموفقیت یک دولت، به بررسی عملکرد دولت و بیان نقاط قوت و ضعف آن و مطالبات مردمی از دولت آیت‌الله رئیسی پرداخت.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی تغییر رویکرد از توجه به چند کشور غربی به کشورهای دیگر و به خصوص کشورهای همسایه، تلاش برای برگرداندن پول‌های بلوکه شده، فروش نفت و عضویت در سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از موفقیت‌های دولت جدید در عرصه بین‌المللی و روابط خارجی دانست و خاطرنشان‌کرد: این تغییر نگرش می‌تواند در بلند مدت منافع بیشتری را برای کشور ما به دنبال داشته باشد.

 

خطیب نماز جمعه اسالم جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در حوزه برخی مصالح ساختمانی مثل سیمان و آهن، بازگرداندن رونق به صنعت ساختمان با آغاز طرح ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی، تأمین کالاهای اساسی و اداره کشور و پرداخت حقوق‌ها بدون چاپ اسکناس بدون پشتوانه و استقراض از بانک مرکزی را نیز از موفقیت‌‌های دولت درعرصه داخلی دانست.

 

وی حضور مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه در بین مردم، بدون تشریفات مرسوم در دوره‌های قبل را نشان از روحیه مردمی و انقلابی این دولت دانست و گفت: هر مسئولی در طول دوران انقلاب با چنین روحیه‌ای با مردم تعامل کرد در دل‌ها محبوب ماند و هر مسئولی که با خوی اشرافی‌گری و با تجمل و تکبر با مردم برخورد کرد از یادها فراموش شد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی برخورد قاطع با گرانی‌ها و ایجاد ثبات در قیمت‌ها، هماهنگی تیم اقتصادی دولت در موضع گیری‌ها، اهمیت دادن به مسئله آموزش و پرورش و انتخاب وزیر شایسته و توانمند، احقاق حقوق از بین رفته مردم در سال‌های گذشته را از مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت سیزدهم برشمرد و اظهارکرد: مردم ما مردم نجیب و صبوری هستند و امیدواریم که دولت سیزدهم با اقدامات شایسته بتواند رفاه و آسایش شایسته‌ای را برای مردم خوب کشورمان ایجاد کند.

کد خبر 1117860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha