علم از فاکتورهای مهم آخرالزمانی است

حجت الاسلام اسماعیل پور علم را از فاکتورهای مهم آخرالزمانی دانست و گفت: کار فکری یکی از کارهای مهم در دوره آخرالزمانی و عرصه ظهور است که به آن نزدیک می شویم. ظظ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «رجب اسماعیل پور» در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲۸ آبان) با تاکید بر اینکه باید در مسیر تقوا موفق باشیم اظهار کرد: ما باید به گونه ای زندگی کنیم که راه و روش ما در مسیر امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) نزدیک باشد.

امام جمعه موقت سنگر در ادامه با بیان اینکه باید در مسیر سیاسی و اجتماعی فعالیت های ما بیشتر شود گفت: انتظار داریم با تغییر دولت اتفاق های اساسی رخ دهد ولی به تعبیر مقام معظم رهبری به دنیال امید کاذب نیز نیستیم.
 
وی افزود: ممکن است در فضای مجازی انتقاداتی هم وجود داشته باشد اما امیدواریم اتفاق هایی در دولت سیزدهم بیفتد و ثمره اش را در زندگی و سفره مردم ببینیم.

حجت الاسلام اسماعیل پور تصریح کرد: عالم به دنبال کسی است که به سمت و سوی عدالت برود و عدالت را اجرایی کند و در مقابل ظلم و استکبار بایستد.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اذعان کرد: خیرات و برکاتی که از بسیج به جامعه می رسد را می بینیم که چگونه این فعالیت های عظیم و گسترده در سطح کشور جاری است.
 
حجت الاسلام اسماعیل پور همچنین به نقش موثر بسیج در دوره آخر زمان اشاره و خاطر نشان کرد: خیلی از کارهای بزرگ در بسیج اتفاق می افتد.

وی اظهار کرد: در آخرالزمان، دوره، دوره عدل است و اولین توصیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فراگیری علم است چرا که علم قدرت می آورد.

اسماعیل پور ادامه داد: کسی که با علم باشد می تواند با همین علم سبک زندگی خودش را در دنیا قالب کند.

وی اضافه کرد: علم از فاکتورهای مهم آخرالزمانی است و امام زمان(عج) به آدم های با قدرت نیاز دارد.

اسماعیل پور یکی از کارهای مهم بسیج را بحث حلقه های صالحین دانست و افزود: اگر در سپاه و بسیج به این کار خوب پرداخته شود در تقویت مبانی فکری بسیجیان و جوان هایی که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید دارد، اثر گذار خواهد بود.

وی گفت: مبانی فکری آدم ها در چالش های فکری رشد می کند.

اسماعیل پور افزود: باید محتواهایی که در این حلقه ها و دورهمی ها بیان می شود ارزشمند باشد زیرا جوان مومن و انقلابی پای کار نباید منفعل باشد و در برابر شبهاتی که برایش پیش می آید سکوت نمی کند.

وی تصریح کرد: کار فکری یکی از کارهای مهم در دوره آخرالزمانی و عرصه ظهور است که به آن نزدیک می شویم.

کد خبر 1117871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha