مساجد قرارگاه تمدن سازی و امامان محله فرماندهان این قرارگاه هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: مساجد قرارگاه مهم تمدن‌سازی و امامان محله و مبلّغان دینی فرماندهان این قرارگاه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در بازدید فصلی از فعالیت های امام روستای یزدل از توابع شهرستان آران و بیدگل گفت: مساجد قرارگاه مهم تمدن‌سازی و امامان محله و مبلغان دینی فرماندهان این قرارگاه هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: فعالیت‌های دینی، فرهنگی و تبلیغی و اجتماعی مبلغان و امامان روستا و محلات در مناطق آسیب پذیر و کم برخودار بسیار ارزنده و شایسته تقدیر است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: امام خمینی (ره) مساجد را سنگر دانستند و مقام معظم رهبری از آن به عنوان کانون و هسته مقاومت فرهنگی یاد کرده اند و امامان  محله باید برای این سنگر و کانون مقاومت با تکیه بر ظرفیت های بومی محلی برنامه ریزی کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: امامان روستا و محلات می توانند در ایجاد انسجام اجتماعی محلات نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشند و خدمات آنان سبب تحکیم وحدت و وفاق در جامعه می شود.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار بر لزوم بهره ‌برداری روحانیون از ظرفیت‌های مردم برای رصد و حل مشکلات موجود در محله تاکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) خدمت به محرومین را بالاترین عبادت می دانستند؛ امامان روستا باید حضور در بین محرومین را فضیلت بدانند و برای محرومیت زدایی محل خدمت خود تلاش کنند.

کد خبر 1117934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha