بسیج یکی از از عنایات الهی و مدافع اسلام است

آیت الله علما، گفت: شهید حاج قاسم هم یک بسیجی بود و دیدید که بسیجی اسلام چکار کرد و با تمام قدرت اعلام کرد که داعش تا دو سه ماه آینده نابود خواهد شد و در واقع بسیج یکی از از عنایات الهی و مدافع اسلام است.

آیت الله مصطفی علما با تبریک آغاز هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از ابتکارات انقلاب و امام خمینی (ره) بود و دنیای اسلام به آن اقتدا کرد.  
 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: حقیقت بسیجی و آرمان های بلند آن باید حفظ شود و بسیجیان عصاره ناب انقلاب اسلامی هستند.
 

وی خاطر نشان کرد:جنس بسیجی اهل خیانت نیست، بسیجیان جوان باید آموزش ببینند و خوشبختانه ایران پر از بسیجی است و این نعمت الهی است و  امروزه حوزه نفوذ بسج مرزهای کشور را درنوردیده و برخی از کشورها همچون عراق، سوریه، یمن و لبنان از بسیج کشور ما الگو برداری می کنند و این خیلی مهم است، زیرا مکتب بسیجی جهان شمول است.
 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: در بیانیه گام دوم یکی از اصلی ترین عناصر که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مطرح می فرمایند، اخلاق است، یعنی بسیج معنوی، زیرا همین موارد است که انقلاب را نگه می دارد، و باید بدانیم تفکر ما تفکر بسیجی باشد و همه ما موظف هستیم نظام را با همه وجود حفظ کنیم.
 

 

آیت الله علما اظهار کرد: مفام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره تأگید دارند؛ بسیج باید مطیع مسجد باشد، زیرا پیام مسجد حفظ اسلام و نظام است و چون مسجد عامل معنویت همه ماست، لذا اگر اینها در بین ما باشد و حافظ مسجد و نظام و انقلاب باشیم بسیجی واقعی هستیم.




 

کد خبر 1117997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha