طرح «پائیزه کتاب ۱۴۰۰» آغاز شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: طرح پائیزه کتاب ۱۴۰۰ از امروز شنبه ۲۹ آبان ماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شد.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح پائیزه کتاب 1400 از امروز شنبه 29 آبان ماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این طرح ترویجی به مدت پنج روز تا چهارشنبه سوم آذر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول افزود: کتاب دوستان می توانند با استفاده از این طرح تخفیفی کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه شده را با یارانه ۱۵ درصدی خریداری کنند.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: هم اکنون 13 کتابفروشی در سراسر استان که 11 کتابفروشی در شهرستان اردبیل و یک کتابفروشی در شهرستان پارس آباد و یک کتابفروشی در شهرستان مشگین شهر در این طرح مشارکت دارند

 

وی اعلام داشت: علاقمندان برای مشارکت در این طرح و خرید کتاب به صورت غیر حضوری می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir از جزئیات آن مطلع شوند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: استقبال عموم مردم از طرح های فروش فصلی بسیار خوب است و امیدواریم همچنان مشارکت در این طرح نیز بالا باشد.

 

بحرالعلومی یادآور شد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین آحاد جامعه است.

کد خبر 1118019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha