تبعیت از ولایت مهمترین ویژگی شهدا بود

امامی یگانه گفت: تبعیت از ولایت مهمترین ویژگی شهدا بود که در عملیات حصر سوسنگرد نیز نمود بیشتری داشت و با پیام امام خمینی (ره) در خصوص پایان این حصر همه نیروهای نظامی پای کار آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مسعود امامی یگانه» در دیدار با دیدار با خانواده شهیدان براتعلی تقاعدی و سیدهاشم حجتی از شهدای والامقام عملیات شکست حصر سوسنگرد گفت: تبعیت از ولایت مهمترین ویژگی شهدا بود که در عملیات حصر سوسنگرد نیز نمود بیشتری داشت و با پیام امام خمینی (ره) در خصوص پایان این حصر همه نیروهای نظامی پای کار آمدند.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مدیون فداکاری و ایثارگری شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم و امروز نیز با ورود نیروهای تکفیری به سرزمین های اسلامی شاهد حضور جوانان انقلابی در عرصه هستیم تا این فتنه ها نیز خنثی شود.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: همه جنگ های منطقه یک دسیسه استکباری برای تضعیف کشورهای اسلامی و منطقه است تا بتوانند خواسته های خود را در آن اجرایی کنند.

 

امامی یگانه اضافه کرد: جوانان انقلابی آگاهی کامل نسبت به این توطئه های شوم دارند و از حریم ولایت دفاع می کنند و اجازه تعدی به کشور را نخواهند داد.

 

وی ادامه داد: فرهنگ شهادت برآمده از این یک نفر نیست بلکه خانواده معظم شهدا نیز سردمدار هستند و در تربیت ایثارگونه فرزندشان نقش و تاثیر دارند.

 

فرماندار اردبیل تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند: «امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» که این مهم را نیز خانواده معظم شهدا نقش آفرین هستند.

 

کد خبر 1118022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha