همایش «ما تا آخر ایستاده ایم» در شهر لاهرود برگزار می‌شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی لاهرود در قالب همایش «ما تا آخر ایستاده ایم» به مناسبت هفته بسیج در شهر لاهرود برگزار می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی لاهرود در قالب همایش « ما تا آخر ایستاده ایم»  به مناسبت هفته مبارک بسیج در شهر لاهرود برگزار می شود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این مراسم معنوی در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی روز یکشنبه 30 آبان ماه سال جاری ساعت 10 صبح در محل مدرسه علامه امینی واقع در خیابان دانش بالاتر از میدان امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این همایش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی برای آحاد مردم به ویژه نسل های جوان و نوجوان و با هدف تقویت روحیه جهاد و مقاومت در هفته مبارک بسیج اجرا می شود

 

اسبری اظهار داشت: سرهنگ پاسدار محسن مهدی اوغلی جانشین فرمانده سپاه و مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه مشگین شهر سخنران ویژه این مراسم معنوی خواهد بود و مداح اهل بیت «رامین کاظمیلر» در رثای اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر به نوحه خوانی و مرثیه سرایی می پردازد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود بیان کرد: این مراسم به همت ستاد گرامیداشت هفته بسیج بخش لاهرود و با مشارکت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مشگین شهر، حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود، اداره آموزش و پرورش، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری، هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: برنامه ها و مراسم گرامیداشت هفته مبارک بسیج امسال با شعار محوری «بسیج، پاره تن مردم» و استفاده از حداکثر ظرفیت ها و امکانات و فرصت ها به صورت متنوع و شایسته و با قوت بیشتری در شهر لاهرود انجام می شود.

 

کد خبر 1118027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha