۶۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در بیرجند اجرا می شود

سرهنگ خراسانی مطلق با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در بیرجند اجرا می شود، گفت: در این مدت ۱۰۰ گروه جهادی از بیرجند به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «حسین خراسانی مطلق» امروز (۲۹ آبان) در رزمایش بزرگ گروه های جهادی استان به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: حضرت علی(ع) می‌فرماید: «جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است» شاید یکی از مصداق های جهاد همین فعالیت گروه های جهادی باشند که بدون هیچ‌گونه چشم داشتی با مال، جان و آبروی خود برای تقویت و عمق بخشی انقلاب اسلامی انجام می دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ادامه داد: ۲۵۰ گروه جهادی از شهرستان بیرجند در سامانه اطلس بسیج ثبت شده است که از این تعداد ۱۰۰ گروه جهادی در هفته بسیج نقش ایفا خواهند کرد.

 

خراسانی مطلق با بیان اینکه  امروز از شهرستان بیرجند پنج گروه جهادی حضور دارند و مابقی گروه ها در طی هفته بسیج اعزام خواهند شد، گفت: گروه های جهادی را در راستای ماموریت های سازمان بسیج تخصصی و به هم وصل می کنیم.

 

وی از اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه در قالب ۳۴ سرفصل محوری به مناسبت هفته بسیج خبر داد و افزود: برگزاری همایش سراسری اقتدار بسیجیان، رزمایش جهادگران با شرکت ۱۰۰ گروه جهادی، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح کارگاه مقاومتی، شیفت ایثار کارگری، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از رزمندگان ایثارگران و خانواده‌های شاهد، اجرای برنامه‌ میقات صالحین در نماز جمعه، توزیع کمک‌های مؤمنانه در شهرستان بیرجند، حضور ۲ پایگاه مقاومت نمونه در نمایشگاه استانی «پایگاه های اسوه بسیج»، برگزاری مسابقات فرهنگی‌ و ورزشی، نشست بصیرتی و تهیه جهیزیه از اهم برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بیرجند است.

کد خبر 1118032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha