گروه جهادی «یاران آخرالزمانی» زمینه مطالبات مردمی از دولت انقلابی را در هفته بسیج فراهم می کند

صبا گفت: با درخواست گروه جهادی «یاران آخرالزمانی» و با تمرکز بر مطالبات مردمی از دولت انقلابی به مناسبت هفته بسیج، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در محل استقرار این گروه جهادی به رفع مشکلات مردم می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسین صبا»، امروز (شنبه 29 آبان) در نشست خبری اعلام برنامه ‌های هفته بسیج گروه جهادی «یاران آخرالزمانی» کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی «شهید رجایی» شیراز گفت: بسیج حاصل تفکر امام راحل در سال ۵۹ است و بسیج روز به روز با بالندگی بیشتر در کنار نظام مقدس ایفای نقش می کند.

مدیر گروه جهادی «یاران آخرالزمانی» کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی «شهید رجایی» شیراز افزود: بالاترین و با کیفیت ترین برنامه ها توسط گروه جهادی «یاران آخرالزمانی» به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سه دستگاه اتوبوس مگاترانس در اختیار این گروه جهادی برای تزریق واکسن کرونا قرار گرفت که به صورت سیار در نقاط لازم شهر خدمات رسانی می کند و با تشکیل این گروه جهادی از هفت سال قبل، روزی نبوده به نیازمندان کمک نشود.

صبا اعلام کرد: این گروه جهادی از ابتدای امسال با حضور در نقاط محروم سیستان و بلوچستان پیگیر مباحث درمانی، عمل جراحی و ... به صورت رایگان بوده است و در آستانه هفته بسیج پرتوان تر در صحنه های مختلف حاضر می شود.

وی با اعلام برنامه های این گروه جهادی گفت:  از سه نفر از فعالان گروه جهادی «یاران آخرالزمانی» در این هفته تجلیل می شود و اجرای برنامه نذر خون در سازمان انتقال خون از دیگر برنامه هاست.

صبا ادامه داد: تفکر ایحاد درمانگاه سیار در این گروه ایجاد شد و با ۱۰ دستگاه سیار خدمات رسانی می کند و رزمایش بزرگ «جهادگران سلامت» از امروز به صورت تجمیعی با هدف رفع نیاز مناطق انجام می شود.

وی اضافه کرد: این گروه سیار در عراق و سیل خوزستان نیز خدمات ارائه کرده است و امروز به این نقطه رسیده که در کمترین زمان بتواند خدمات سیار مجموعه درمانگاهی خود را ارائه کند و طبق هماهنگی با بخش مرکزی شیراز پنج دهستان حاشیه شهر شیراز تحت پوشش درمانی این گروه از فردا قرار خواهد گرفت.

صبا از تجلیل از فعالان این گروه جهادی و اساتید هیئت علمی و کادر خدماتی که در این ماموریت ها رایگان عمل می کنند نیز خبر داد و گفت: این گروه با تمرکز بر مطالبات مردمی از دولت انقلابی با برگزاری جلساتی با بخشدار، دهیار، مسئول پایگاه مقاومت و مردم مشکلات را شناسایی می کند و با درخواست حضور نمایندگان در روزهای آتی، روح الله نجابت، جعفر قادری و ابراهیم عزیزی در محل حضور این گروه جهادی میان مردم حضور خواهند داشت.

وی اعلام کرد: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری و بازی های سنتی و ... با اهدای جوایز در برنامه های هفته بسیج این گروه جهادی گنجانده شده است و نشست جهاد تبیین در ۲ آذر، تحلیل از خانواده شهید «مریم رحیمی» که از استثنایی ترین شهدای عرصه سلامت بود و با وجود بارداری در بیمارستان «شهید رجایی» به بیماران کرونایی رسیدگی می کرد از دیگر برنامه هاست.

وی تاکید کرد: خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی، توزیع بسته های معیشتی و ... نیز در این هفته انجام می شود و بخشی از کار بسیج، پیگیری کارهای امنیتی است که ۲ آذر با ایجاد تور ایست و بازرسی با اهدای هدایا و پذیرایی تور شادی برگزار خواهیم کرد.

صبا اعلام کرد: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «خاک های نرم کوشک» در روز چهارشنبه ۳ آذر و با حضورعموم علاقمندان در سالن سینا و صدرا برگزار می شود و کارگاه رسانه، حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ساعت ۹ صبح روز سوم آذر، کوهپیمایی در کوه دراک در ۴ آذر از سایر برنامه های این گروه در هفته بسیج است.

وی افزود: روز این هفته نیز، پنج شنبه اختتامیه برنامه هاست و استقرار در ۱۰ واحد سیار برای رسیدگی به موارد ارجاعی در روز جمعه خواهد بود که توسط فوق تخصص ها ویزیت رایگان می شوند.

مدیر گروه جهادی «یاران آخرالزمانی» اعلام کرد: یک هزار و 174  نفر از مردم محروم سیستان بلوچستان در فروردین امسال مورد ویزیت دندانپزشکی و متخصصان قرار گرفتند و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با حضور تیم دندانپزشکی این گروه در اولویت است زیرا دندانپزشکی هزینه های بالایی برای افراد دارد.

کد خبر 1118061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha