۱۱ شهرستان گیلان به رنگ آبی کرونایی در آمد

حیدرزاده با بیان اینکه ۱۱شهرستان گیلان به رنگ آبی کرونایی در آمد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز(شنبه،۲۹ آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به سیر نزولی کرونا در استان و آخرین ارزیابی‌ها در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان‌ها اظهار کرد: از ۱۶شهرستان گیلان ۱۱شهرستان استان به رنگ آبی کرونایی درآمده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه پنج شهر استان در حالت زرد کرونایی قرار دارند افزود: شهرستان‌های رودسر، رودبار، صومعه سرا، ماسال و آستارا از لحاظ شیوع بیماری در وضعیت زرد هستند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان رودبار که تا هفته گذشته در حالت نارنجی قرار داشت، امروز به رنگ آبی کرونایی رسیده است گفت: واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل کووید ۱۹ تاثیرگذار بوده است.

 

حیدرزاده با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با وجود آبی شدن استان گیلان تاکید کرد: همچنان استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست‌ها می‌تواند منجر به کنترل بیماری شود.

 

وی تصریح کرد: در بیش از ۳۰۰ پایگاه و مرکز در سطح گیلان در کنار خانه‌های بهداشت، واکسیناسیون کووید ۱۹ را انجام‌ می‌دهند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند کاهشی تعداد بستری شدگان کرونایی در استان بیان کردطی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

 

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در استان به ۲۷۰ نفر رسیده است خاطرنشان ساخت: تداوم این روند مستلزم همکاری و مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

 

 

 

کد خبر 1118071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha