بیماران نیازمند فرآورده های خونی هستند / اهدای خون را فراموش نکنید

دژکام گفت: متاسفانه کاهش اهدای خون به دلیل واکسیناسیون گسترده ضدکرونایی در سطح جامعه، زمینه کمبود در بانک خون شده و این نهاد برای تامین فرآورده های خونی بیماران نیازمند همیاری مردم نوع دوست استان در اهدای خون است.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: متاسفانه کاهش اهدای خون به دلیل واکسیناسیون گسترده ضدکرونایی در سطح جامعه، زمینه کمبود در بانک خون شده و این نهاد برای تامین فرآورده های خونی بیماران نیازمند همیاری مردم نوع دوست استان در اهدای خون است.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: از همه داوطلبان اهدای خون دعوت می شود تا با حضور در پایگاه های خونگیری استان اردبیل توفیق کمک به بیماران نیازمند را فراهم کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: 4 مرکز ثابت در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد و خلخال برای پذیرش اهدا کنندگان خون آمادگی دارد و همشهریان در شهرستان اردبیل می توانند به مرکز ثابت خونگیری در اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی مراجعه کنند.

 

دژکام اظهار داشت: داوطلبان اهدای خون در هنگام مراجعه به مراکز خونگیری حتما باید کارت ملی را به همراه داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا بیماران خاص نیز نیازمندان حمایت جدی و تامین فرآورده های خونی هستند که امیدواریم اهالی نوع دوست استان مشارکت خوبی در خصوص اهدای خون داشته باشند.

 

مدیر کل انتقال خون استان افزود: تمامی پروتکل های بهداشتی در فرآیند خونگیری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طبق دستورالعمل ها و ضوابط تعیین شده صورت می گیرد.

کد خبر 1118109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha