مشارکت بنیاد برکت در ۶۶۷ طرح عمرانی و زیربنایی خراسان جنوبی

موسوی گفت: ۶۶۷ طرح عمرانی و زیربنایی با مشارکت بنیاد برکت در خراسان جنوبی داریم که تاکنون ۴۵۶ طرح به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید مجتبی موسوی» امروز (۲۹ آبان) در دیدار با نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در گذشته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حدود ۷۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کرده است که اکنون مجموع سرمایه‌گذاری ها به ۲ برابر افزایش یافته است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به ساخت بیمارستان فردوس و ۱۴ درمانگاه در سطح استان، گفت: ۲۱ طرح تسهیلات محور در استان با حجم سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد تومان ایجاد شده است که ۳۰ میلیارد تومان آن توسط بنیاد برکت تأمین شده است.

 

وی ادامه داد: با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۶۶۷ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی داریم که تاکنون ۴۵۶ طرح اجرا شده و مابقی تا پایان ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

 

موسوی در ادامه به طرح های اشتغال زایی در دست اقدام اشاره کرد و افزود: با توجه به فعالیت ۷۰ درصد مردم خراسان جنوبی در حوزه کشاورزی و دامداری، طرح هاب شتر(تکمیل زنجیره ارزش پرورش شتر) با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان در این استان در دست اجرا است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی بیان داشت: کشتارگاه دام نهبندان در خارج از حریم مسکونی تا دو ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

 

وی از سرمایه گذاری در بحث فرآوری معادن استان خبر داد و گفت: تاکنون ۹ محدوده معدنی شناسایی شده و تا سال آینده ۷۰۰ میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری خواهد شد.

 

کد خبر 1118127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha