افتتاح حدود ۲۹ میلیارد ریال پروژه توسط بسیج سازندگی و اعزام ۲۰۰ گروه جهادی به سراسر استان کرمان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در نشست خبری اعلام برنامه های هفته بسیج با اشاره به شعار این هفته با عنوان « بسیج؛ پاره تن مردم» به برنامه هایی ذیل این شعار پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ جواد جلالی، صبح شنبه(۲۹ آبان) در نشست خبری اعلام برنامه های هفته بسیج با اشاره به شعار این هفته با عنوان « بسیج؛ پاره تن مردم» به برنامه هایی ذیل این شعار پرداخت و گفت: آزادی ۱۵۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و صلح و سازش از جمله برنامه های هفته بسیج است.

 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان خدمت رسانی اقشار ۲۲ گانه بسیج ذیل تحقق شعار هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به اولویت های پنج گانه در خدمت رسانی؛ اظهار کرد: اولین اولویت تأمین آب با مشارکت سپاه استان، قرارگاه پیشرفت و آبادنی، گروه های جهادی و اداره آب و فاضلاب است.

 

 

وی از افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی به نیت سن شهادت شهید سلیمانی در هفتم آذرماه با محوریت رفسنجان خبر داد و گفت: اولویت های پس از آب اشتغال خرد و خانگی، تأمین مسکن نیازمندان، خدمات اجتماعی با تهیه و تأمین جهیزیه، کمک مؤمنانه، توجه به حاشیه نشینی به عنوان یکی از دغدغه های جدی در دستور کار است.

 

 

جلالی ادامه داد: مجموع پروژه های عمرانی یکسال گذشته ۵ هزار و ۵۶۰ پروژه در زمینه عمرانی، سازندگی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی و... بوده و امسال  ۱۳۴ پروژه به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود که شامل ۴۲ پروژه احداث و تکمیل مسکن محرومین و کمیته امداد و بهزیستی است.

 

 

وی تکمیل قبور شهدای گمنام در شهداد، هفت پروژه احیا و لایروبی قنوات، ۸۱ پروژه احداث سرویس بهشداتی و حمام، راه اندازی یک مورد پروژه اشتغالزایی، رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت هفته بسیج و بزرگداشت آیت الله سیدیحیی جعفری، امام جمعه فقید کرمان و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در شهداد از جمله این برنامه ها است.

 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان همچنین از رزمایش بزرگ گروه های جهادی در جوار مرقد شهید سلیمانی و اعزام ۲۰۰ گروه جهادی از مرکز استان برای خدمت رسانی در بخش های مختلف خبر داد و گفت: از دیگر برنامه های هفته بسیج افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در خصوص مشاغل خرد و خانگی و صنایع دستی است که عصر روز هفتم آذرماه جاری در حسینیه ثارالله افتتاح می شود.

 

 

وی از اعزام کمک های غیرنقدی جهت زلزله زدگان هرمزگان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی هم خبر داد و با بیان اینکه خسارات وارده ناشی از این زلزله به روستاها آنگونه که باید در رسانه ها منعکس نشده؛ اظهار کرد: گروه های جهادی ما با حضور در منطقه ضمن توزیع ۲۰۰ وعده غذای گرم؛ به یکصد خانوار در جهت آواربرداری از وسایل زندگی آنان کمک کردند.

 

 

جلالی با اعلام اینکه پایگاه های مقاومت آماده دریافت کمک های غیرنقدی برای زلزله زدگان هستند؛ افزود: شماره شبا IR۰۹۰۶۳۰۲۷۱۰۰۳۵۱۱۵۰۳۶۳۶۰۲۸ برای اهدای کمک های نقدی است و فهرستی از وسایل مورد نیاز مردم زلزله زده که نیاز به جایگزینی دارد تهیه شده است.

 

کد خبر 1118130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha