استاندار اردبیل هفته بسیج را تبریک گفت

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل با صدور پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان دلاور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز 29 آبان ماه «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل با صدور پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان دلاور تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

 

جاهدوا باموالکم و انفسکم فی سبیل الله ذلکم خیرلکم ان کنتم تعلمون

 

بسیج، شجره طیبه و از حسنات جاریات حضرت امام خمینی (ره) است که در بوستان سرسبز و پرطراوت اسلام و انقلاب رویید و بحمدالله، اینک به اوج اعتلا و بالندگی رسیده و منشاء خیر برای ملت عزیز ایران شده است. این نهاد مقدس و مردمی، امروز ریشه در خاک ایران اسلامی و سر در آسمان شکوه و عزت دارد و بسیجیان دلاور، تحت رهبری و زعامت رهبر جانباز انقلاب، همچنان نقش بی‌بدیل خود را در عرصه‌های گوناگون از یاری‌رسانی به محرومان و نیازمندان تا مقابله با جنگ نرم دشمنان و دفاع از حرم اهل بیت(ع) به نحوی احسن، ایفا می‌کنند.

 

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید که با نثار جان عزیز خویش، به قافله همیشه جاوید شهدای کربلا پیوستند و نثار سلام و صلوات به ارواح بلند آنان، فرارسیدن هفته بسیج را به مردم ولایی استان، خصوصاً بسیجیان غیورمان تبریک می‌گویم و از درگاه پروردگار منان مسالت می‌کنم همه ما را مشمول عنایات خویش فرماید تا به عنوان یک بسیجی مخلص، در خدمت به این آب و خاک الهی، موفق باشیم.

 

سید حامد عاملی / استاندار اردبیل

کد خبر 1118143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha