اولویت ادارت جهرم تلاش در استفاده از قانون به نفع مردم باشد

شفیعیان گفت: اولویت اول مسئولین احترام به مردم و ارباب رجوع و تلاش در استفاده از قانون به نفع مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۲۹ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه اولویت اول مسئولین احترام به مردم و ارباب رجوع و تلاش در استفاده از قانون به نفع مردم است، گفت: شایسته است عملکرد ادارات به مردم گزارش شود چراکه ملاک ارزیابی ادارات سطح رضایتمندی مردم است‌.

 

فرمانده ویژه شهرستان جهرم افزود: در راستای کیفیت بخشی به خدمات و پیشگیری از مراجعات غیر ضروری لازم است پاسخ دهی تلفنی در ادارات فعال و با صبوری به مردم جواب داده شود.

 

شفیعیان رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و واکسینه شدن تمام کارمندان را الزامی دانست و متذکر شد: مدیران از حضور کارکنانی که نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نکرده اند ممانعت به عمل آورند.

 

وی بهره مندی از دولت الکترونیک (شبکه دولت) توسط ادارات جهت صرفه جویی در وقت و پرهیز از مکاتبات فیزیکی را ضروری دانست و خواستار حرکت نهادها و مجموعه های اداری در این زمینه شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم همچنین با بیان اینکه اولین محموله کمک‌های هلال احمر به استان هرمزگان توسط جهرم صورت گرفت از  هلال احمر و سایر ادارات و ارگان ها از جمله مرکز مدیریت خطوط انتقال گاز، «تیپ مقدس المهدی (عج)» و اداره راهداری شهرستان قدردانی کرد.

 

وی ادامه داد: با توجه با احتمال وقوع بارش های جوی ضرورت دارد ادارات متولی به ویژه راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری ها و دهیاری ها، امور منابع آب، مدیریت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری آمادگی لازم جهت مواجهه با هر گونه مشکل را داشته و برنامه ریزی لازم را به قید فوریت انجام دهند.

 

شفیعیان همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و تقدیر از حضور فعال بسیجیان در مقابله با ویروس کرونا، بسیج را شجره طیبه ای نامید که همواره و هر لحظه ثمرات پربرکتی داشته و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و انتقال آن به نسل های آینده را ضروری عنوان کرد.

 

وی در پایان گفت: به مناسبت روز کوهستان همایش دوستی با طبیعت جهت حفظ و حراست از منابع طبیعی در جهرم برگزار می شود‌ که لازم است مسئولان همکاری لازم را در این زمینه به عمل آورند.

 

کد خبر 1118155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha