ظرفیت بسیج برای مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت به کار گیری شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ظرفیت بسیج باید برای مبارزه با فساد اداری مورد توجه باشد، گفت: حضور فعال، مقتدر و قانونمند بسیج در ادارات، نهاد و دستگاه ها با هدف مبارزه با فساد اداری و ایجاد شفافیت مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۹آبان) در دیدار اعضای گرامیداشت هفته بسیج سپاه کربلا ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیج نویدی است برای همه مستضعفان جهان که در این شکل از تشکل مردمی می شود بسیج مستضعفین جهان را پایه ریزی کرد و بسیجیان در چنین نهاد مقدسی می توانند به تظلم خواهی خودشان در مقابل کسانی که آنها را مستضعف کردند و بار آوردند برآیند و نجات یابند و جایگزین مستکبران شوند.

 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران یکی از دستاردهای انقلاب اسلامی اینکه پایه گذار این وعده الهی است، افزود: اگر قوای مسلح نظامی خدماتی هستند، در بسیج بالعکس است اصل خدمت است و نظامی در مرتبه بعدی قرار دارد. بسیج مرد میدان و برنده بازی جنگ سخت در مقابل هر دشمنی است.

 

 

وی با بیان اینکه بسیج محترم و مقدس و باکارآمدی بالاست، گفت: عملکرد سپاه کربلا و بسیج استان در حوزه های مختلف در خورتحسین و شایسته تقدیر است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه سپاه و بسیج استان در بحث کرونا، رزمایش مومنانه، محرومیت زدایی، اقتصادمقاومتی و... کارنامه موفقی دارد، افزود: اجرای طرح محله مهدوی(فرهنگسازی برمحور مسجد) با هدف رفع مشکلات محلات با استفاده از ظرفیت اهالی مسجد و امام جماعت و جمعه محله و شهر نیز ارزشمند است.

 

 

وی با بیان اینکه بسیاری از دستگاه ها امروز متقاضی برون سپاری پروژه های عمرانی مجموعه تابعه به بسیج سازندگی هستند، گفت: دشمنان انقلاب از این محبوبیت بسیج آزرده خاطر هستند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به خیزش های مردمی با ماهیت بسیجی در کشورهای منطقه اشاره و اظهار کرد: مقاومت به پشتوانه مردمی بسیجی تکیه زده و مستحکم شده است.

 

 

وی بیان کرد: مقاومت منطقه چون با تفکر بسیجی عجین شده شکست ناپذیر است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان شد: امروز وظیفه داریم ورود مردم به حوزه‌های دفاع و خدمت را تحت عنوان بسیج به کشورهای اسلامی بسط دهیم.

 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه در دنیا باید شبکه مبارک بسیجی مقابل قطب استکبار شکل بگیرد، گفت: فروپاشی استکبار قطعی است و مستضعفان جایگزین آنان در اداره کشور و سرزمین خواهند شد.

 

 

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه فرهیختگان، دانشگاه، آموزش و پرورش، نهادها و ادارات ... باید حضور فعال داشته باشد و نباید اخبار و حوادث ناگوار نظیر برخی سوء استفاده ها از آن مجموعه ها به گوش برسد، افزود: بسیج باید با پشتوانه های قانونی جلوی فسادهای اداری بایستد.

 

 

کد خبر 1118163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha