۱۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی پیش بینی شده است

کیانی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه شرق مشهد فاقد بیمارستان است و ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی موجب افزایش دسترسی مردم ساکن در مناطق کم برخوردار می شود؛ گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد علی کیانی» امروز شنبه (۲۹ آبان) در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد، بیان کرد: این بیمارستان در منطقه کم برخوردار و پرجمعیت شرق مشهد ساخته می شود و زمین این پروژه نیز از سوی آستان قدس رضوی و با پیگیری استانداری خراسان رضوی اختصاص یافته است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، ساخت این بیمارستان در مدت 4 سال اجرا خواهد شد تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه، تحول اساسی در توسعه کمی و کیفی خدمات رسانی در حوزه درمان به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ایجاد خواهد شد.

 

وی با اشاره پیش بینی یک هزار و 200 میلیارد تومان از محل منابع ملی برای ساخت این پروژه؛ گفت: در حال حاضر منطقه شرق مشهد فاقد بیمارستان است و ساخت این پروژه موجب افزایش دسترسی مردم ساکن در مناطق کم برخوردار می شود.

کد خبر 1118188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha