ایجاد امید و ریشه کن کردن ناامیدی مهمترین جهاد جهادگران بسیجی است

حسینیانی گفت: اولین و مهمترین جهاد ما باید تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باشد و دومین جهاد ما که ریشه ای ترین جهاد ماست، ایجاد امید در مردم و ریشه کن کردن ناامیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «امیرعلی حسینیانی» در رزمایش سراسری جهادگران خدمت اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان که امروز (شنبه 29 آبان) در حسینیه تیپ 82 صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در آغازین روز هفته پرافتخار بسیج در این مکان مقدس گردهم آمده ایم تا هم این هفته را گرامی بداریم و هم رزمایش سراسری جهادگران را در کل کشور و استان داشته باشیم.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: فرزندان شما در گروه های جهادی بسیج مساجد و محلات، بسیج جامعه زنان و اقشار تخصصی بسیج در قالب یک هزار و 83 گروه جهادی در عرصه های محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان، سلامت و کمک های مومنانه به خدمت رسانی می پردازند.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند نخستین و ریشه ای ترین جهاد شما امید به آینده و ریشه کن کردن ناامیدی و یاس در جامعه است، بنابراین از همه گروه های جهادی، مسئولان و کسانی که در نظام دارای تریبون هستند تقاضا داریم که اولین و مهمترین جهاد ما تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

 

حسینیانی تأکید کرد: دومین جهاد ما که ریشه ای ترین جهاد ماست ایجاد امید در مردم و ریشه کن کردن ناامیدی است و جهادگران ما در عرصه خدمت رسانی به مردم استان قزوین و سایر استان ها در زلزله و سیل، ایجاد اشتغال، آبرسانی، در حال تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: ان شاالله بعد از پایان مراسم جهادگران در پهنه استان قزوین در عرصه های پیش بینی شده به مناطق مختلف اعزام شده و تا هشتم آذر ماه به خدمت رسانی در طول هفته بسیج می پردازند.

کد خبر 1118190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha