تیم های واکنش سریع باید وضعیت کرونا را کنترل کنند

استاندار کرمان تأکید کرد: این تیم ها باید از امروز سریعاً در کل استان تشکیل شود و در کانون های ابتلا{به کرونا} حضور پیدا کنند و اقدامات لازم را برای کنترل انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، شنبه( 29 آبان) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا  واکسیناسیون در شرق استان در شهرستان های بم، فهرج و ریگان را پایین و آمار واکسیناسیون شهرستان نرماشیر را بالا و در سطح استان دانست.

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هرچند شهرستان رودبار جنوب به میانگین استان نزدیک است اما شهرستان جیرفت در بین شهرستان های جنوبی آمار واکسیناسیون قابل توجهی ندارد؛ افزود: سطح واکسیناسیون شهرستان های شهربابک و راور براساس نمودار قابل قبول نیست و حتماً باید فرمانداران، روحانیون، بسیج، ائمه جمعه و ... در اقناع سازی بیشتر تلاش کنند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه فرمانداران باید اقدامات مداخله کننده ای داشته باشند و وضعیت شهرستان خود را به حد طبیعی برسانند؛ افزود: سالگرد شهید سلیمانی را با برنامه های مدون اجرا کنید و اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم صورت بگیرد.

 

 

زینی وند با بیان اینکه کار تیم های واکنش سریع؛ مدیریت صحنه ای و اقتضایی است؛ تأکید کرد: این تیم ها باید از امروز سریعاً در کل استان تشکیل شود و در کانون های ابتلا{به کرونا} حضور پیدا کنند و اقدامات لازم را برای کنترل انجام دهند.

 


زینی وند در ادامه به حادثه دلخراش روز گذشته پیست ماشین سواری مسجد صاحب الزمان کرمان و جان باختن یک جوان اشاره و تصریح کرد: تخلیه هیجانات جوانی با خودروهای غیراستاندارد و با آن شیوه، صحنه بسیار دلخراشی را رقم زد و نباید این کارها رها شوند و اینگونه مکان هایی که مردم باید در آنجا به شادی و نشاط بپردازند باید حداقل استانداردها را داشته باشد.

 

 

وی افزود: به فرمانداران دستور می دهم که چهارچوب و استانداردهای این مکان ها را بررسی کنند و اجازه نمی دهم در مکان های غیر استاندارد جان جوانان استان به خطر بیفتد.

 

 


 

کد خبر 1118222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha