۲۱ پروانه بهره برداری در بخش صنعت خراسان شمالی صادر شد

معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طی نیمه نخست امسال ۲۱ پروانه بهره برداری در بخش صنعت صادر شده که ارزش آن ۲۸۰ میلیارد تومان است.

«علی اصغر رضازاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صدور ۲۱ پروانه بهره برداری در بخش صنعت خراسان شمالی خبر داد و اظهارداشت: صدور این تعداد از پروانه بهره برداری برای ۲۹۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

 

معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی درباره واحدهای غیرفعال استان گفت: اکنون ۳۰ واحد صنعتی معادل ۱۰ درصد از این واحدها غیرفعال است و تعدادی نیز با ظرفیت کمتر از ۶۰ تا ۷۰ درصد فعالیت دارند.

 

وی گفت: علت کاهش ظرفیت تولید این واحدها مشکل در تأمین نقدینگی، بدهی های بانکی، تأخیر و تخصیص کمتر مواد اولیه در بورس است.

 

رضا زاده افزود: در استان ۳۳۳ پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده که این واحدهای صنعتی حدود سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، برای ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در استان اشتغال زایی کرده است.

 

معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تاکیدکرد: شاخص صدور پروانه بهره برداری صنعتی طی ۶ ماه امسال در استان ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

 

 

کد خبر 1118227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha