ترویج و تبیین فرهنگ بسیج جریان ساز و تداوم بخش ارزش های ایمانی و الهی است

حجت الاسلام مرادی با تبریک هفته بسیج و ضرورت همکاری و همراهی پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی مساجد در جهت رشد و تعالی کشور گفت: ترویج و تبیین فرهنگ بسیج جریان ساز و تداوم بخش ارزش های ایمانی و الهی است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» با تبریک هفته بسیج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تفکر فرهنگ بسیجی یکی از محورهای اساسی در جهت پیشرفت و تعالی کشور است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: تفکر بسیج زمینه ساز جریان شکل گیری انقلاب اسلامی شد و در این زمینه حضرت امام خمینی(ره) به درستی می فرمایند که ملتی که خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالف با استکبار و پول پرستی و تحجرگرایی و مقدس نمایی هستند باید همه افرادش بسیجی باشند. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ بسیج عنوان کرد: بسیج به واقع آماده باش و حضور در همان نقطه و مرکزی است که اسلام و قرآن و اشارت حضرت مهدی(عج) بر آن اشاره دارند و امروز این انقلاب به این محورها محتاج است. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار یکدیگر در عرصه خدمت رسانی به مردم و تعالی کشور در حرکت هستند و همانطور که رهبرمعظم انقلاب می فرمایند: تا زمانی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد به نیروهای بسیج به انگیزه بسیج به سازماندهای بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی نیازمند است. 

 

 

کد خبر 1118239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha