جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» جلوه گاه آثار هنرمندان روستایی و عشایری خواهد بود

بحرالعلومی گفت: جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» جلوه گاه آثار هنرمندان روستایی و عشایری خواهد بود و در حوزه روستایی و عشایری بایستی اطلاع رسانی و تبلیغات بیش از پیش صورت گیرد و از نباید از این ظرفیت غفلت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (29 آبان ماه) در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» گفت: استفاده از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و هنری استان جهت هر چه تمام بیشتر کردن تعداد هنرمندان حاضر در جشنواره و همچنان ارتقا سطح جوایز و پشتیبانی اجرایی بسیار حایز اهمیت است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان این مطلب که جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» جلوه گاه آثار هنرمندان روستایی و عشایری خواهد بود، تصریح کرد: در حوزه روستایی و عشایر بایستی اطلاع رسانی و تبلیغات بیش از پیش صورت گیرد و از نباید از این ظرفیت غفلت کرد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان از بابت پخش تیزر تبلیغاتی جشنواره استفاده از ظرفیت هنرستان های بسیج، انجمن های هنری و بخش خصوصی و همچنان تبلیغات در عرصه مجازی بسیار موثر است.

 

بحرالعلومی تاکید کرد: هماهنگی هر چه بیشتر با شهرستان ها استان جهت اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت هنرمندان تاثیر گذار است و می تواند در شرکت هنرمندان مناطق مختلف استان

 

در ادامه این جلسه، «سعید نوریان» با اشاره به اینکه حضور هنرمندان هنرهای تجسمی بزودی هیئت داوران این جشنواره معرفی خواهد شد، افزود: با تشکیل کارگروه ویژه هنرمندان برجسته استان و صاحب نظران و تعامل با ستاد مرکزی برگزاری جشنواره ترنج هیئت داوران انتخاب خواهد شد.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: تیم داوری جشنواره از اساتید برجسته کشوری خواهد بود.  

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم از استان های دارای بیشترین آثار ارسال کرده اند، تجلیل به عمل آید.

 

در پایان این جلسه جلسه احکام مسئولیت هئیت اجرایی جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» نیز اعطا شد.

 

کد خبر 1118248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha