عطر خوش وصال/ مادر به دیدار فرزند شهیدش آمد

مادر شهید سلطانی پس از ۳۵ سال چشم انتظاری امروز به دیدار فرزند شهیدش آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رودسر، پس از ۳۹ سال چشم انتظاری و گمنامی، هویت شهید «مهدی سلطانی» که در قالب شهید گمنام در چابکسر آرمیده بود مشخص شده و مادر این شهید اصفهانی امروز (شنبه، ۲۹ آبان) به دیدارش آمد.

 

مادر شهید «مهدی سلطانی»که به تازگی هویتش از طریق تست DNA مشخص شده، پس از روزها و سال‌ها بی‌خبری، امروز با استقبال مردم ولایتمدار چابکسر که از ساعات اولیه صبح در میدان اصلی شهر منتظر همراهی این مادر  بودند، بر سر مزار شهید حضور یافته و به وصال فرزندش رسید.

 

شهید « سلطانی» که در دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده بود، سال ۹۲ به عنوان شهید گمنام در میان استقبال باشکوه مردم رودسر در پارک شهید انصاری چابکسر به خاک سپرده شد.

 

این شهید بزرگوار فرزند «عبدالله» متولد ۷ فروردین ۱۳۳۸ در شهرضای اصفهان، از رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) بود.

 

وصیت نامه شهید مهدی سلطانی

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله

شهادت می دهم که جز خدای یکتا خدایی نیست و شهادت می دهم که محمد فرستاده خداست و شهادت می دهم که عل ابن ابیطالب دوست خداست. خدایا گواه باش که این وصیت نامه را در حالی می نویسم که صحیح و سالم هستم. خدایا شهادت می دهم که تو یکتایی و تنها ذتو را می پرستم و از تو یاری می خواهم. شهادت می دهم که محمد آخرین فرستاده ی توست که وحی را به ایشان خاتمه دادی و پس از ایشان دوازده نور پاک از سلاله ی ایشانند که بعد از پیامبر جانشینان پیامبر بوده و هر یک در عصر خود رسالت خویش را به نحو احسن انجام داده اند و آخرین آنها یعنی ( حضرت حجت ابن حسن العسگری ) می باشد که ذخیره الهی است و روزی که خداوند اراده کند ایشان خواهد امد و جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود. ولی در زمان غیبت همانطوری که در روایتی از حضرت حجت مثل این هست یا معصوم دیگری که الان در ذهنم نیست می فرماید: از فقها آن فقیهی که حافظ دین باشد. مخالف هوای نفس باشد، مطیع مولای خود باشد، باید عوام ناس از او پیروی و تقلید کنندو در این مقطع از زمانتمام خصوصیات در حضرت امام خمینی جمع می باشد و باید همه ی مردم از ایشان پیروی کنند. و آنهایی که تا به حال نتوانسته اند خود را به ایشان و انقلاب وفق دهند و با انقلاب سر سازش ندارند وحتی با یک نق زدن خالی هم که باشد به اسلام و مسلمین ضربه می زنند باید در مسلمانی خود شک کنند، نکند فردا آنچه عمل خیر هم که انجام داده باشند چون با خط ولایت بی رابطه بوده است مثمر ثمر نخواهد بود چون خود پیامبر می فرماید: یا علی اگر نبودی مومن شناخته نمی شد. در همین رابطه است که مسألۀ ولایت بستگی به همه ی اعمال دارد و استعمارگران از صدر اسلام روی همین مسأله تکیه ی بسیاری داشته اند و می دانسته اند وقتی که مسلمین در حصار محکم ولایت قرار گرفته اند دیگر هیچ نیرویی نمی تواند جلوی اسلام را بگیرد لذا من همه ی شما را وصیت می نمایم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا انشاءالله صاحب اصلی و تنها ذخیره ی خداوند بیاید و این انقلاب را به صاحب اصلیش تقدیم کنیم.

وصیت دیگرم به خواهران می باشد بعد از شهدا تنها سلاح برنده در پشت جبهه در مقابل استکبار حجاب شماست که اگر این اصل حفظ شود مطمئن باشید استکبار هیچ زمانی نمی تواند در صفوف مسلمین نفوذ پیدا کند.

دیگر عرضی ندارم در آخر از همه ی کسانی که به گردن من حقی دارند می خواهم من را حلال نمایند از پدر و مادر م و همسرم می خواهم که مرا حلال کنند زیرا من فرزند خوبی برای شما نبودم امید است که مرا حلال کنید.دوم همسرم هرچند دوری از تو برایم مشکل بود ولی اسلام از همه برایم عزیز تر بود لذا تو هم صبر پیشه کن و فرزندانم را طوری به بار بیاور که یک مسلمان واقعی باشند و تو هم مرا حلال کن.

خداحافظ

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان

زیارت کربلا نصیبشان بگردان

 

مهدی سلطانی ۲۰/۹/۱۳۶۵

 

کد خبر 1118255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha