از رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد تقدیر شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد با رئیس و اعضاء کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان امیر اسمعیل پور روشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی به نقش کتابخانه های عمومی در تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه بیشتر کتاب به عنوان یک همراه همیشگی و ارزشمند تأکید کرد.

پورروشن با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ، ارتقای سطح مطالعه را موجب ارتقای سطح آگاهی عمومی و در نتیجه توسعه فرهنگ دانست و گفت: حوزه فرهنگ از اولویت‌های مهم میباشد و توجه به بعد فرهنگی و تقویت آن در برنامه‌ریزی‌ها جایگاهی خاص دارد و باید با همه توان برای رشد و توسعه حوزه فرهنگی تلاش کنیم.

وی افزود: کار فرهنگی تدریجی و نیازمند برنامه ریزی هدفدار در طولانی مدت است تا ماندگار شود واین امر تنها با همفکری و همکاری همه دلسوزان و مسئولان میسر می شود.

وی خاطر نشان کرد: انجام فعالیت های فرهنگی هنری و فرهنگ سازی رفتارهای اجتماعی از جمله فعالیت هایی است که در این حوزه انجام می شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه ها می توانند تعاملات مثبت و سازنده ای با یکدیگر داشته باشند.

گفتنی است؛ در پایان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با اهداء لوح تقدیر از زحمات فیروزه یارمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 1118263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha